Earth Hour

På earth hour då vi släckte alla lys (som jag hoppas att ni också gjorde) skulle jag träffa karin men sen orkade vi inte tillslut. Så vi ska mötas imorgon klockan 11 i stan. Jihuu.. jag som är en "riktig morgonmänniska"! Yeah right. Iallafall så kollade jag nyss på D.E.B på tv någon film riktig spiongirly film den va bra. nu ska jag kolla på den här filmen med daniel craig jag vet inte, om jag kommer somna. men iallfall så hörs vi imorgon. tjululu




Ser riktigt trött ut.. det här är kan fan inte vara sant. This is not me, någon har drogat mig! Den här veckan har jag blivit trött vid NORMAL läggningsdags. Vad har hänt med min nattvana, miss. do-not-sleep? Håller jag på att bli sjuk?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0