Dålig uppdatering!!

Sorry...!!! Jag har inte kunnat få tag i en dator förens nu. Jag kom precis hem från att ha sett män som hatar kvinnor, jag kan inte fatta att det är sant.. men filmen började klockan 18:00 och slutade 21:00. Jo? Den var 3 timmar lång! Och det var inte långtråkigt heller! Hela tiden blev den bättre under filmen, jag tyckte den sög i början. Men den blev bättre! Den var bra! Gå och se den tycker jag absolut... ett måste. Jag var på stan med Emeliy och åt, sen så gick vi runt och så vid fem ringer mamma och säger att jag ska skynda mig för bion är klockan 6. Och det tar 45 minuter till mig från typ odenplan? Jag blev ju galen! Jag skulle ut med hunden och hon var redan där. Jag sprang som en galning från bussstationen och var ute med dixie i fem minuter och kutade tillbaka. Så stressad! Så hann jag inte sätta på mig byxorna, så jag satte på mig dom i bussen (hade en lång tröja och tights först) Och det var jobbigt!

När jag var vid hötorget insåg jag att bussen inte åkte så nära rigoletto dit jag skulle, så jag fick kuta med klackskor ner för hela backen för kungsgatan och klockan var 18:00!!!!!!! Så såg jag en hyffsat snygg kille, så såg jag att han hade tjej. Så jag snubblade och skrek: OJDÅ!! Och det blev verkligen skämmigt haha för jag lyckades verkligen klumpa till mig. Men hörrni underbara läsare! Snart kommer bilder och förslag på väskor som jag skulle kunna ha i skolan. Ja eller nej? Snart kommer bilderna.. pussar/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0