Bye

Släppte precis ner en julgran som fortfarande är kvar sen i julas. Mamma sa: Ska du vara nere och ta emot den eller slänga ner den? Så gick hon ner och jag slängde ner en enorm julgran ner för balkongen. Vad tror grannarna egentligen? Haha, jag såg ut som en rymling. Har en stor huvtröja på mig och julgranen är i en stor blå sopsäck. Typ såg ut som vi slängde ner ett lik? Haha ingen var där iallafall! Huh... busted!! Jag ska snart fixa mig och sen ska jag ut och måste hinna städa rummet innan. Ska nog äta också. Jag kommer nog inte kunna skriva förens ikväll så att ni vet. men tror inte så många av er förlitar sig på att vi skriver mer. Martina har slutat skriva totalt? Ingen aning var hon tagit vägen! Efter frankrike har jag inte hört någonting från henne. Hoppas jag får in mobilbilderna för jag tog grymt många! Mamma kan nog hjälpa mig med det sa hon för att hon faktiskt gjort det förut. Nu säger mamma att hon tar med mig till slumdog millionare och det vill jag gärna! Orkar inte festa ikväll, ikväll passar det precis med bio. Låter asmysigt!

(Bilden är från början av 2008)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0