Bara för att jag älskar er (och ni älskar mig)

.. så gör jag detta onödiga inlägg och det får bli den sista före france. Tro inte Martina att jag klarar att vara utan att blogga och säga nyheter från frankrike! Nepps. Jag tänker hålla bloggen i kontakt!! Jajemen. Jag och mami blev lite hungriga och då var vi nog busiga och gav oss av till mcdonalds. Vi åt där och nu mår jag illa. Okej, sista mcdonalds på en månad! det här med bikiniformen, är nog bortglömd. Kommer sakna karin, dante och alexander (såklart martina)och hoppas jag får lite samtal när jag är borta. eller om det inte är alltför dyrt att ringa därifrån till sverige.. jaja nog pratat! You will miss me right?

Haha jag drev jag stoppade aldrig in dom..

Jag ser helt galen ut (och äcklig för den delen! Dusch imorgon!)

Hehehe lite gulligt va

Mami ville inte vara med på bild men jag tog endå smygis

Ute i det vita. Sista bilden för ikväll... laddar in mer imorgon!

Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0