Bänkad framför tv:n hela kvällen!

Kollat på tv hela dagen och det känns ganska bra faktiskt. Längtar bara efter nästa veckas Desperate House wifes m.m! Snart börjar sanningens ögonblick också! Wohoo... då är det hemmakvällar alltså! M-M! Ikväll har jag tittat på allt som kom i rad alltså, Den rätte för Rosing One three hill och gossip girl.. Nästnästa helg kommer även min underbara vän Melissa. Och gissa vems dotter det är av dessa tre? Jag saknar henne så! Jag blev så glad när hon ringde mig och bara längtar att få träffa henne. Har inte träffat henne på flera månader. /C


Kommentarer
Postat av: andrea

asså corinna, du har nog SVERIGES vackraste hy, har aldrig sett nå finare, jag vill veta exakt hur du sköter den? :)

2009-03-01 @ 22:10:19
Postat av: C

Haha, tackar.. jag sköter faktiskt inte den. Tvättar bara bort sminket varje kväll! Är faktiskt inte noggrann med några krämer eller sådant!! Både mamma och pappa har ganska bra hy. Och därför har jag det! Jävligt tur det. Jag är inte speciellt sådan som skulle klara av att smörja in min hy varje kväll.



MEN! OM DU VILL FÅ BORT FINNAR: om jag får en finne, eller två någongång om året eller så haha. Så har mamma en superbra nöd-finnborttagare. Den är så himla bra och effektiv! Den är borta redan nästa dag det är då en grön burk som är från clinique 2 cairing lotion (men det är inte lotion utan ser ut som vatten) Lycka till med hyn!

2009-03-01 @ 23:42:11
URL: http://jellylips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0