back on track

Hej älsklingar! Missed me?


Jag är så van att skriva på den franska tangenten så det är jättesvårt att skriva med å ä ö nu hehe. Jag är iallafall tillbaka från papi! Jag koö hem vid 4 och så åkte jag och mamma hem jag visade bilderna från resan sen åkte jag in till stan och mötte ellinor. jag köpte ett par jeans från gina jag skulle köpt en tröja från jc som e jättesöt men då var affärerna stängda. vi var på tacobar också kände mig riktigt skitig hela dagen så jag tog en dusch nyss! har också handsfreen nu på telefonen så det är skönare att gå runt. lite bilder på jeansen and a little bit from france:

dom ser ungefär ut såhär och dom är ett par storlekar förstora och det får mina ben att se enorma ut, ett par storlekar förstora är bara för att min feta rumpa inte ryms in i ginajeans haha

Dom skrynklar till sig jättemycket när jag står vanligt


lägger in france bilderna nästa inlägg/c



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0