ÄNTLIGEN! OCH DET STANNAR

Fick äntligen tag i internet! Mamma har köpt en rosa tre-trådlös.. mm lycklig! Igår var jag med Emilia och Sandra på Williams fest och det var väl kul! Men inte i början, när det bara var en massa fj*rtisar. Haha, men iallafall det var roligt att träffa gamla vänner man inte träffat på länge.

Nyss satt jag på träningscykeln och körde i 30 minuter jag orkade inte mer för jag är helt trött fortfarande. Och dessutom satt mamma och damsög bredvid så jag orkade inte vara i vägen. Snart ska jag och en klasskompis göra en sån grej som att vi ska göra till SO-arbetet. Vi ska låtsas att jag intervjuar folk men egentligen är det hennes två kompisar. det tar kanske typ en halvtimma sen ska jag iväg och träffa en killkompis, eller också senare Karin. Vi hörs senare för äntligen har jag dator! Jag lovar att ladda in nya bilder... love ya/ c

Lite bilder från i tisdags... (Tagna från karins blogg)

i provrummet på ginatricot

en oseriös och nästan oförberedd bild när jag tar av mig en tight tröja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0