ÅÅÅ... igen!

Hey dudes!

Precis när jag laddat in bilderna från kameran på mitt ostädade rum och ja en massa saker som jag väl får fixa fram bilderna på sen så funkade inte internet igen på min dator. Mamma har säkert suttit en halvtimma och försökt fixa det men macdatorn är helt störd. Nu tog jag ett par bilder här en snabbis på den här datorn! Ni får nöja er en stund.. snart ska jag käka sen ska jag ut. Låg och storböla när jag kolla på greys anatomy nyss på  tv. Den var riktigt bra faktiskt, inte för att jag gillar sånadär sjukhus grejer men den där är lugnt den bästa. När går Greys Antatomy på tv vanligtvis?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Klockan 21:00 på onsdagar :)

2009-03-22 @ 18:01:08
Postat av: C

Åh tack!!

2009-03-22 @ 23:31:34
URL: http://jellylips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0