4 One day with Sandra

Hej!

Sitter just nu och skriver klart min industriella revolution. Fick betygen och fick vg i so annars bara att jag inte gjort klart denna, så jag skrev ut den nu och ger den till johan senare sen. de gick faktiskt ganska bra faktiskt, bara att spanskan är helt åt ***.  Idag var jag med sandra o vi gick inte på bio utan vi åt istället. de va så himla kul, det var en såndär som plockar disk efter en i kungshallen. så satt vi och åt, så kom han fram. han leker värsta affärsmannen han har hörlurar till sin telefon och allt "diskernas chef" antagligen!! Haha, iallafall

- Du är så vacker flicka. Dina ögon dom skiner (så börja han prata typ franska) så såg Sandra ut som ett frågetecken och blev röd som en tomat när jag satt och asgarvade! Haha, det var så kul. "Jag är fransk och du är vacker tjej du mycket vackra ögon. Vackra ögon.

Sötnosen Sandra fick en komplimang! Riktigt skoj var det också. Så gled vi vidare till bion, så kom inte nästa bio förens halv nio rigoletto. vi pallade inte va så länge så vi åt glass på mcdonalds och garvade åt någon mans öronhår och någon tjej som haha. det går inte att beskriva vi fick attacker när vi garvade jättemycket. typiskt. Jättenice att träffa sandra på länge hon är ju min barndomsvän och känt henne länge vill ju inte tappa kontakten med henne! som vi gjorde.
men så ska hon följa me på min kompis williams födelsedagsfest imorgon och de ska bli jättekul att hon ska med!! Tar me kameran fellahs..


/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0