Therese Johansson Rojo Codjo

Jag INSÅG INTE ATT DET VAR DU! Therese, jag kollade inte på efternamn! HERREGUD DET ÄR THERESE. vi hade varit med i trångsund och varit med varandra några gånger med petronella, jag kan inte fatta att det är du- therese johansson rojo! :'( mitt hjärta stannade när jag såg det där. HUR KAN DET VARIT DU? VARFÖR JUST NU? Det kan inte vara sant, jag är chockad. Du blev mördad, jag trodde att det var någon främmande. Nu loggade jag in på facebook, och såg ditt efternamn. Mitt hjärta stannade, jag skakar när jag skriver den här texten. vila i frid therese, jag kan inte fatta. först malin, sen du? jag kan inte fatta att jag endå varit nära vän med en av dina kompisar. och vi träffats och pratat. jag hade endå alltid på något sätt avskytt er, jag förstår inte varför.. det blev så.. jag ångrar det! herregud... du är borta....... vila i frid... :'( 

Här med felicia...

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur va therese som person ? .. asså hur va hennes personlighet ? kände inte henne men har hört jättemycket om henne nu av kompisar osv .. vila i frid :/<3

2009-06-11 @ 14:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0