Today

Nu har jag laddat in mesta av bilderna från frankrike som inte var så många roliga alls. Men det får räcka för nu är det ganska sent och mina ögon håller på att åka ut! Men idag kom jag ju hem och detta hade jag på mig, samt lite bilder från när MJ knasar sig! Godnatt på er pangläsare:


Omg i totally said that?! Jag tog ju en bild på snyggingrÖmpan

Jag med mina nya gladiatoooooorrrrr grr

R.i.p min klocka och sen lite övriga plingplongchongs...

Johan och CS

Omg MJ is in action ha ha, girlfrieeend

Ja men kolla vem som står i mörkret. Är det inte lilla Jacob?

Haha apelsintuttarna


(Observera att jag inte kan vända på bilderna för datorn hackar som fan! Hoppas ni nöjer er med detta för ikväll! Hörs)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0