Tallin

Det blev liksom snabbt sådär att jag ska iväg till tallin, har aldrig varit där och det är väl en del av ryssland? Iallafall så har jag hört en massa om det men nu ska jag själv kunna döma hur det är. har faktiskt ingen idé. någon som varit där? vi ska bara vara där i en hel dag, så är tillbaka på lördag. ciao

Juste köpte ny mobil förra veckan.. den är lila

Så köpte jag den här svarta samtidigt

Köpte dessa shorts, gröna och lila på rean och sen en tshirt en grå och en grön likadan klänning som jag har i svart i förrgår

dagens

Kommentarer
Postat av: Anonym

tallin är inte en del av ryssland och tallin suger hårt. astråkigt där

2009-07-02 @ 18:26:46
Postat av: Anonym

tallin är estlands största stad.. suck

2009-07-02 @ 19:57:32
Postat av: C

mm det var fett segt

2009-07-05 @ 02:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0