Spotify

Hey! Sitter och lyssnar på Spotify som vanligt, sitter med hunden i knän just nu med Pink - Sober i hörlurarna. Det är så knäppt att min lilla Challie gick och raggade på den där Daniel, och han var ju då ett riktigt kap.. Han jobbar ju på Spotify(!) må jag säga för att de reser runt hela tiden.. not too bad?? Iallafall har jag inte träffat henne på ett tag, sist så gymmade jag med henne i kista. Men sen har vi bara inte hållt kontakten, nu är hon som en pinne och jag sitter här och vräker i mig pizza om dagarna? Ska det vara så. NO, im gonna move this fat ass.... someday.




Jag har alltid haft lite större ben, jag försökte även träna ner dom väldigt länge. Men det byggde bara upp mer muskler. Jag får bara nöja mig med att det här är faktiskt min kropp! Puss på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0