Som inte kommit upp:


Alltid om det är mörkt, tänker jag på att någon kollar in ur fönstret. Vet inte varför (?)
Jag har varit kär 2 gånger
Jag hatar det, men jag faller alltid för killar som är upptagna. Eller ännu värre, mina kompisars ex.... men jag har nu, verkligen slutat.
Jag har varit nära på att åka in på akuten för jag inte kunde andas för min hals var så svullen
Jag är översocial, och för det mesta så skrattar jag
Jag hatar mina kralliga lår, men låter inte heller någon trycka ner mig för det
Jag och min pappa pratar aldrig, förutom en gång per år kanske om jag åker till honom
Jag hatar katter
Jag är halvfinsk, eller har olika rötter men kan prata finska.
Jag hatar konflikter
Har svårt att bli sur på någon, men om jag blir sur så är det inte kul
Jag kan vara på g med flera killar samtidigt, och så ser jag vilken jag vill ha. Om det ens blir seriöst.
Jag biter på mina naglar, vilket är superäckligt
Jag har inte klippt mig hos frisören på 2 år (utan kört hemma)
Jag brukar skriva när jag är själv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0