Shopping time

Heeey you

Jag kom nyss hem med mamma och jag tog med mig lite från stan också, jag var runt i slussen så jag passade på att gå in lite i affärer. Men jag är duktig (!) För jag tog inte hem så mycket, för jag ska lära mig att titta före jag köper... Som inte är så lätt när jag har stort sug efter kläder. Men iallafall så tog jag hem en tubklänning från Carlings, en lång tröja från bik och ringar från glitter. Snurrade runt lite och kollade på skor men jag hittade inget speciellt, och så konstigt (!) för jag brukar älska belles skor... men jag hittade verkligen inget.. Rohaid skulle med men jag hade på ljudlöst så jag hade glömt ringa till honom för han glömt sitt SL kort och han åkte för att hämta den. Ja... hehe...ops?

Mamma har tjatat på mig att JAG ska laga mat hela tiden och jag är så irriterad för jag hatar att laga mat. Fy usch! Så nu ska jag gå till grillen och steka lite biff och majskolvar eller något. Det får duga! Senare ska jag möta Benjamin och sen kanske träffa Janice eller jag har ingen aning.. Så seg som hon verkar vara.. Vi får väl se. Hörs senare, eller nåt!






Bilderna suger för de är tagna med mobilkamera..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0