Shoppat och cyklat

Hej alla i Sverige!

Idag var vi och cyklade jattelange sa var vi andra sidan stan och dar akte jag vattenskidor! Askul och sen at vi pa varldens mysigaste restaurang vid stranden! Sen fortsatte jag och pappas fru till stan och shoppade lite. Jag kopte hoga assnygga svarta klackar jag ska ha pa mig imorgon, gladiatorskor (skitsnygga) men det ar val vanligt att jag valjer snyggt (?) haha! sen en jattesot kjol som har monster haha alltsa med ô inte monster! sen en jattesot lila klanning man ser inte i webkameran den ar jattesuddig. Sen drack jag energidricka och fick varsta energin och sen at vi glass pa vagen. Franska bilar ar galna i trafiken! Holl nastan pa att bli pakord. Stupid motherfuckers!!
Nu sitter jag har, tagit en skon dusch och atit grillspett! Imorgon ska vi pa restaurang och bara njuta av semestern! Snart kommer jag hem.. ingen lust for jag trivs faktiskt har! Bara att Leo inte hamtat mig och det ar trakigt!!! Ska kika tills hans pappa och ge han lite smisk... Puss



Kommentarer
Postat av: Jennifer

SV: Hahaaa! Tack så mycket söta du. Hur jag alltid har hittat till dina olika bloggar? Braaa fråga alltså, det brukade ta ett litet tag men när jag väl hittat dem så brukade jag alltid ligga lite efter i arkiven :P Men men... Oj, shit vad världen är liten!! Kommer du också från kära Pori? :D



Puss

2009-07-25 @ 21:49:19
URL: http://jnylund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0