Saker ni inte visste om mig..

  •  Har varit kar 2 ganger och da menar jag i ett ar och inte kunnat slappa de. Men nu har jag lart mig av mina misstag.
  • Jag har haft en fagel som hette Svante och var en gron papegoja
  • Har flyttat minst 20 ganger i mitt liv. Bott i Finland liten tid, Sverige det mesta och England
  • Jag brukade ga valdigt mycket efter grupptryck forut och kunde inte sta pa mig och kunde latt tryckas ner. Kunde inte ens saga nej ifall man sa emot mig. Det ledde till besvar.
  • Jag ar en valdigt krasen person och tar inte allt som jag far det.
  • Jag och min mamma har en valdigt nara relation, eftersom vi alltid bott tillsammans. Vi ar som syskon och har samma humor och kan skamta om allting och ha hur kul som helst tillsammans. Jag skams inte over henne for det tycker jag ar onodigt att man ska gora, for varfor det liksom? Men min och pappas relation ar inte alls sa nara, vi pratar knappt med varandra under tiden jag ar i Sverige. Bara OM jag kommer till frankrike.
  • Jag gillar brunhariga killar mer an blondiner. De ser ju aldre ut, och oftast sa ar de ocksa snyggare (!!) Det beror ju saklart pa ens personlighet och hur man ar och sa. Men foredrar det alltid! ( Snaggat ocksa, tsss...)
  • Jag alskar att spela tennis, golf o.s.v (NYFUNNEN INTRESSE)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0