Originalet;

Hej!

Jag ska beratta en liten bit av i frankrike. Nar jag kom hit motte jag pappa och farmor och farfar vid flygplatsen, vi akte hem och at en jattemysig middag pa terassen sen sa sa pappa att jag kanske ville ha sallskap om kvallarna so jag inte bara var hemma. sa han ropade till grannen, som hade asmanga killkompisar hos sig just den kvallen
- Kan inte ni ta med min dotter pa fester och sa? For hon har inget att gora i veckan?
Det kom upp en dansk blond kille; frederik och han kom senare och bjod med mig ut till leos hus (min granne) och vi var dar med asmanga franska killar jag fattade inte vad dom sa och dom fattade inge engelska. Sen nasta dag (onsdagen) akte vi till hans mammas stalle: leo kom och hamtade mig med sin moppe och vi akte dit dar det var tva amerikanska tjejer och nagra killar. Dylan och jag stod och dansade pa balkongen och drev och jag snackade med dom asgulliga tjejerna:

Jag hittade denna men jag skrev det redan kortare fattat i tidigare inlagget! Puss

Kommentarer
Postat av: Jennifer

SV: Haha! Så vitt jag vet har jag följt din blogg sedan du hade en som hette vildacorre eller något... hihi. Är så jäkla fäst vid den ska du veta! Dina updates skulle kunna bli bättre, men det är inget jag direkt klagar på ;) Fullkomligt älskar din klädstil, ditt utseende (vackra människa!!) och ditt skrivande. Tycker att det är sjukt kul att läsa om ditt liv.



KRAM

2009-07-24 @ 18:35:40
URL: http://jnylund.blogg.se/
Postat av: Jennifer

SV: Yes sir, jag är halv finsk :)

2009-07-24 @ 18:36:13
URL: http://jnylund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0