One day celebrity

Fråga: Om ni skulle få en dag med en kändis, vem skulle det vara?

Om jag skulle välja skulle det nog vara..

Om det var en tjej: Britney Spears! Hon har alltid helt klart varit en hemlig idol för mig. Hon verkar som en helt underbar person fast hon fått en del krångel i sitt liv och det är nog (enligt mig) p.g.a hennes totalstörda mamma som bossat in henne i media sen hon var liten. Gud, barnet har ju inte fått lugn och ro en gång ens! Skulle helt klart vilja bara prata med henne eller någonting. Det hela skulle vara en stor ära...

Om det var en kille: Channing Tatum.. Har varit kär i honom liksom alltid. Sen han var med i Shes the man så fick jag pirr i magen. Han är så het! Han är gullig och herregud vad jag är helt över honom. Jag har aldrig varit så himla besatt av en kändis som honom. Han är min min min..

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0