Nyduschad och redo att gå ut

Hola babes =)

Jag vaknade nyss och bestämde mig för en härlig morgondusch. Är det varmt ute? Från mitt fönster ser det alltid mulet ut men mamma säger att det är fint väder. Mama knows best! Ska nog ut på en promenad med Dixie och kanske sätta mig i solen och läsa något. Det lär bli en chill dag, kanske ska träffa Simon om han ringer mig och sen blir det till Gustav igen. Underbart! Allt är planerat. Yeee?? Om du ser det här Janice kan du ju ringa mig för jag har inga pengar på luren. Tjululu


Ser ni det där röda vid min näsa? Haha så jävla typiskt att jag slog i mig igår. Och att det ser ut som en finne! But na-aaa its not..


Eller..... fick precis ett sms från mamma:

Gå upp ur sängen nu, vi ska gå och hämta min cykel. (ÅÅÅÅH!!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0