Miss my baby

jag ligger och saknar my baby.. kollat på pineapple express och sedan fick jag en chockande janice på chatten på facebook. förlåt ni "få" läsare som är kvar att jag inte anstränger mig på bloggen, men vi skulle köpt en dator som aldrig blev av för jag ville ha annat, som mobil o.s.v men ja ska få bloggdator endå. och idag läste ja nog världens bästa blogg, jag menar det, det skärde in i mitt hjärta för hur god hon verkade vara. hon är verkligen en sådan som är "en sådan person man skulle vilja träffa",nadja.  just nu ligger jag bara och kollar runt lite och ska nog lägga mig snart! puss


miss greece

Kommentarer
Postat av: Nadja - Hon från Klass 9a

Sv: Nej, du är ingen stalker, bara en godhjärtad människa! Kram på dig :)

2009-07-11 @ 00:50:48
URL: http://barbienadja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0