Live from home

Just nu: Mamma åker till mcdonalds för att köpa chicken nuggets till mig.

Ye, skönt att vara hemma då man har en morsa som hund.. Woff woff.. Hehe nej men skönt att få mat dygnet runt iallafall. Huh? Hinner med några inlägg sisådär, måste ju träna upp mig till er storbloggare. Inte för att jag kommer lyckats med dessa kassa rutiner som jag har. Men jag försöker. För några underbara läsare så får ni mig att fortsätta. Nog har jag tröttnat på det här bloggnamnet för jag hade ju den med Martina och tänkte skaffa en ny även... Har ni några förslag? Ett nytt start? Haha, here we go again...


Städa det ultrastökiga rummet
Köpa något från stan? Sugen på något nytt!
Sola solarium x3
Fixa såklart bloggdesign...
Fiiiiessstttaaaa......(!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0