Klackar av stal

Goodnight

Det har varit fyrverkerier har nyss och alla andra sover jag borde nog lagga mig med min singel i manhattan-bok! Jqg forsokte ta en bild pa klackarna men tar mer bilder imorgon nar vi ska pa fancy restaurang! En puss till er alla i Sverige och ni far ha det sa bra! Borde nog fa lite skonhets somn nu for jag kommer vakna tidigt imorgon... Why? For tyvarr har jag nagot som kallas: i wish i never had two littlebrothers. Deras energi, oj oj... Ni som kanner mig vet att JAG har rikligt med energi, det gar val i slakten....


Oj oj mina alsklingar!

Lila klanning/trojan nerifran

Kjolen, ser tantig ut dar ( eller.. who am I kidding, man ser inget!)

Den har en knytrosett uppe och de har monstrerna nere, sweet!


Och jag tror jag sag min farmor naken nyss... Toabesok, ni vet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0