..Jag är så tvungen, hiss & total miss

Ja... jag också måste ta upp detta..

  • Fräscha naglar! Jag kan inte låta bli att inte ta upp det här med fräscha naglar! Jag känner mig så naken och så tom utan fixade naglar. Antingen ska de vara fixade eller så kan de lika gärna vara gömda! Jag har mina perioder då jag sliter av mig de längre naglarna och bara kör med färg, jag menar, färg är aldrig tråkigt? Ett stort + för mig!
  • Bruna sommarben! Eller.. sommarkropp(?) Nyrakade, bruna härliga sommarben! Det tycker jag är ett måste, inte ska man sitta och gömma sig inne vid tv:n när det är sol ute? Gå ut och bada! Gå ut och sola! Inte vet jag! Visa dig ute i solen! Du kan även gå till solariet.. som jag tänker göra när jag kommer hem för att hetta upp brännan (som gått bort)..
  • BlondinNadja från klass 9a. Jag brukar läsa jättemånga bloggar, men har nog lagt av att läsa de flesta. Jag läser inte de stora bloggarna längre. Utan nu läser jag en mindre bloggare fast hon har en fet antal med läsare! Hon är ljuvlig, det måste jag säga, aldrig har jag blivit så glad av att läsa en blogg! Hon är blond, men vad är det för fel med det? Hon är inte som de andra, hur kan man ens kunna stå ut med sig själv och klaga på den här tjejen? Hur rar som helst! Och söt också! Läs den.
  • Wnb kändisar genom kompisar? Det här med att bloggarna blir kändare, jag måste bara säga en sak. Hur kan de inte inse att deras kompisar som de inte hört av från jättelänge, helt plötsligt söker upp kontakten och de blir helt plötsligt "bästisar!" Ja men varför inte? Om kompisen hänger med äldre storbloggare och får stålar. Varför inte få 5 sekunder i rampljuset? Ohh.. so patetic.. 
  • Tights under korta shorts? Det hajjar jag inte riktigt. Har jag missat någon mode-hit? Eller vankas det 2006 över det hela? Jag förstår inte hur ma kan ha tights under typ färgglada shorts? Eller så är det bara ingen eye-candy för min del bara...
Det här hela känns ganska mycket "Kissie" men det var helt klart inte meningen. Kategorin passade bra ;)

Kommentarer
Postat av: Nadja - Hon från Klass 9A

Nej gud, vad glad jag blev när jag såg att du skivit om mig! Tack så hemskt mycket, verkligen. Nu blev jag jätteglad! :)

2009-07-15 @ 21:48:10
URL: http://barbienadja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0