I make the call



Höga klackar, jag menar då: Gladiatorklackar. Men man kan ha vadsomhelst! Nu när det är "sommar" kan man ju flasha lite med benen. Och på fötterna sitter snygga klackar! Det kallar jag snyggt. Man visar sina somriga ben mer och dessutom ser benen längre ut (Ja.. iallafall vad jag vill att de ska vara med mina 160 + cm)
B.U.S, vad är det här egentligen? Kallas det här sommar? Jag tycker att solen ska komma fram! Annars så kan man ju fuska med bra brun utan sol!! Det gillar jag också! Bra B.U.S finns på h&m, deras egna är väl helt OK och sen har piz buin sjuukt bra produkter, samt loréal! Kör på! Becouse ure worth it.

Att Karin kommer hem snart, ha ha jippie! Min bästavän kommer hem snart från landet. Då ska JAG få vara med henne. Som jag inte fått vara med på heeela sommaren. Så ska vi dra iväg till Mariehamn och ha sjukt kul! Jag saknar min uppstoppade kaninboll. Det gör väl alla?!



Sommar 09, Bu. Mottot förklarar väl allting? Vädret har sugit kamelp*ng och det är sommar. Ska det vara så egentligen? Tycker vi ska gå och klaga hos vädergudarna eller nåt. Iallafall så har jag ju varit utomlands så jag ska inte klaga. Men nu är jag i Sverige?! Fan *hoppas, hoppas hoppas att vädret blir bra* FAN NU REGNAR DET OCKSÅ?

Att.. jag aldrig kan få sug att träna. Hur får man det? Fan (vilken bra kategori va? Tyckte det lite.. he he)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0