Homie

Home Sweet Home!

När jag landade i sverige så fick jag en ledare med och han var g-orgeous! Jag skrev ett sms till Karin:
(Jag) - Jag har en råååååsnygg ledare!! Och jag vill bara ta på hans rumpa, Grrr..... mums.....
(Karin) - Mums!! Skicka bild ;)

Jag tar en bild på honom bakifrån och skickar direkt ett MMS.

(Karin) -  Mmm sexi! Ta in honom på toa :D
Lite snuskiga av oss..

Nu är jag klar (eller klar och klar jag har inte hittat mitt busskort!) Men ska åka och möta Janice som sitter och degar med Micke hemma hos henne.. Snacka om sega personer! Puss och jag laddar in bilderna från resan senare ikväll eller absolut senast imorgon det första jag gör!




Ciao!

<och en liten puss till min favoritläsare Jennifer!>

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Naw, söt du är din snygging!

Btw, är tunikan b-r-u-t-a-l-t snygg på dig!

2009-07-28 @ 22:19:55
URL: http://jnylund.blogg.se/
Postat av: Nadja - Hon från dokumentären Klass 9A

Sv: Ja, det har du verkligen rätt i! Jag ska göra mitt bästa :) Kram på dig.

2009-07-28 @ 22:22:29
URL: http://barbienadja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0