Home Sweet Home




Aldrig har jag varit såhär trött. Det hörs i huvudet och jag är grinig som få! Tänkte lägga mig på balkongen och bara vila ut.... För ikväll så kommer Matatko tvillingarna hem, då jävlar!!! Men tills dess så ska jag bara ligga och tycka synd om mig själv. Och mitt knä, jag nämnde att jag och Karin åkte cykel hela valhallavägen till Tim, och när vi är påväg tillbaka så precis vid trottoaren börjar hjulet gå mot kanten så det blir ostabilt. Och det andra jag vet är att Karin slänger ifrån sig cykeln i panik (!) och jag sitter på den.... Jag flyger över trottoaren och hela cykeln är över mig, skadade inte mig så himla mycket bara ett blåmärke på knäet som jag helst skulle vilja trolla bort! (Harry Potter, somebody?!)  Men det första vi gjorde var att asgarva, ni vet när man får en sådan chock att man inte kan veta om man ska gråta eller skratta. Jo, en sån..
(Vi) -  hahahahahahaha
(Jag) - Okej, det var inte kul!!
(Vi) - hahahahahaha

Laddar in bilderna från kvällen later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0