Home, and sleeep.....

God kväll, någon vaken??

Jag kom hem nyss och hade pratat eller ja.. snarare sjungit OPERA med mamma i telefonen på vägen hem. Så kul, fattar inte ens hur det gick till. Seriöst, ni skulle hört. Vi pratade fast vi sjöng på opera alltså sjöng pratade. Så sköna vi är...När jag åkte och mötte Benji var det i karlaplan och där var Max och Maja, Martin och två till jag inte vet namnet på. Sen mötte vi Ivar,gustav, Malin, ellinora, Patrick, brommakillen och några fler. Sen gick vi till Gustav och hade bara lite kul, senare kom fler dit, som Alma, Ida o.s.v och så chockande nog, från mitt kollo förra året (!!) Rosanna!! Shit vad jag blev chockad när jag såg henne, vi pratade lite och sen så fortsatte det. Martin och jag satt och masserade varandra. Hhaha en lyckad kväll helt enkelt, har saknat "engelbrekt" gänget, som jag brukade umgås med väldigt mycket när jag och Karin tagit upp kontakten igen. Men sen började jag umgås med Jasmine och Janice och sen blev det det. Men skönt att träffa dom igen, har inte varit med dom sen jag var på Ivars landställe med de på valborg......


Jag sa ju att jag skulle grilla? Lövbiff blev det innan jag drog ut!

Benjamin

Maja, Ivar och Martin (Som är så brun så man inte ser honom ha-ha!!)

Patrick körde på mittbena (!!) eller PATTE som jag kallar honom haha

Underbara Ellinora som jag kissade på en kyrka med. Man måste ju be för det goda, ellerhur?

Underbara Max!!

Världens bästa Maja och Max! Och de är tillsammans också. Aldrig träffat underbarare människor!

Hmmmm jaa.... vi var lite galna av oss. Första träffen, huh? Så blir det med Corinna!!

Fan vad lång min tunga var?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0