Godmorgon

HALLÅ ÄR PRIDE IGÅNG?!?! JAG MÅSTE DIT!!! VEM VILL HÄNGA MED??

Godmorgon på er, jag vaknade nyss och just nu pratar jag med Janice:
(Jag) - HALLÅ? ÄR PRIDE IGÅNG?
(Janice) - Hmm? Inte vet jag... kanske....
(Jag) - Men... men vi måste åka dit!!
(Janice) - Mmmm....
(Jag) - Men jag ska till stan du måste följa med!
(Janice) - Men jag är fett trött du väckte mig.... jag ringer upp dig snart...
(Jag) - OKEJ!

Jag fick värsta hyperkicken, jag kom inte ihåg att det är pride! Det är liksom en vana för mig att gå dit. Hallå? Tradition! Det är typ det roligaste på hela året att gå dit och släppa loss. Hur länge är det? Är jag efterbliven på något sätt? Fan.... Jag vaknade nyss...zzz..

Kan man se mer nyvaken ut? Ser ut som en nyplockad blomma haha

Kan man se sötare ut? (Alltså hunden, inte monstret bakom)

Babybooo

Vad ska ni hitta på idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0