Fucked up Night


Hej! Haft en bra dag? Efter jag bloggat tog jag en powernap så jag vaknade vid sju, åkte åtta från mig och var ungefär vid nio vid skärmarbrink. På vägen mötte jag på Jacob, Emil och CS. I skärmarbrink så mötte vi tre snurriga pinglor, jajemensan... så gott som Olivia, Amanda och Janice. Sen åkte vi till rådmansgatan och det började regna som fan, vi skulle grilla och träffa massor med Karin men sen så kunde vi gå in till hennes kompisar Sanna och Mimi... Där så var de inte så jättekul, för hon som bodde där (nämner faktiskt inte namn nu...) var jätte kaxig och jättepackad...Så hon skickade ut en av mina kompisar (nämner inte heller några namn) pga hur hon liknade någon Vanessa?! Jag menar, ska man göra så? Alla blev jättesura, och det blev tjejen som blev utskickad med och det blev lite problem hon kom inte tillbaka... Så ville alla gå upp och hon var sur på mig, namnlösa.. Jag förstår inte varför men jag orkar inte bråka iallafall... För jag skulle åka hem med tvillingarna så jag kom med upp men var inte taggad på att snacka med den störda personen.. Vi åkte sedan och jag drog hem till mitt.. Så nu är jag här! Karin och jag tog lite roliga dusch-skoj-bilder på toan, och Karolina tog också lite bilder som hon lägger ut!!! Imorgon ska jag träffa Emeliy och sen kanske Sebbe...


y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0