Frankrike 2


Farmor

Le tour de france

Leos hus (he he)

Världens gulligaste unge, Alvar

Annie

golfen

Peace out

Farfar, farmor och axel knasunge

drinkpaus

restaurang vid vattenskidåkningen

Axel åker vattenskidor

Påväg för att åka motorbåt

Hotel palace

Lac

pappas fru Lisbe på motorbåten

Pappa, axel och farfar

Vad är det för kryp vid mina ben?

Min bror är nog världens sämsta fotograf

Jag körde... weee

Lite färg fick jag väl? Eller fan.. inte på den här bilden. Men det var den seriösaste jag tog.

Restaurang, wow spana in hatten axel har på! Cowboyhatt han fick från restaurangens ägare. V.I.P ELLER VAD?

Ute med mina klackar och kjol men man ser inte!!

Jag och lillebror knasade oss

Men sen blev det pussar!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0