France

Bonjour!

Ja hade skrivit varsta langa texten och nu forsvann den. Ska gora annu kortare fattat! Forsta kvallen jag var har raggade min pappa upp grannen som hade sina kompisar over, de tog mig och traffade deras kompisar och i onsdags so akte vi till leo (min grannes) mammas hus pa moppe, han kom och hamtade mig och dar var tva amerikanska tjejer och vi pratade och dylan och jag dansade och skojade pa balkongen (det var jattemanga franska killar dar men dom fortstod inte mig och inte jag de for de fattade inte engelska och jag inte franska) men vi hade kul enda. Sa gick jag och alexandra en av dom tva ut till stranden for nattdopp och (aaahhhhh nu kom leo hem med moppen!!!!!) iallafall........ sa var tjejerna pa sprakresa har. sen sa igar var vi hos leos mamma igen han kom och hamtade mig och dar var jag med hugh(?) han uttalas yyyyghhh haha och sa typ dablalalala jag har ingen aning och leo, frederik, klemo och nagra mer och vi hade askul forsta franska ordet jag larde mig for allt jag sa sa oversatte dom pa datorn till franska sa jag ba 'small dick' de skrev ner det; petite bite!!

Orkar inte skriva mer skriver senare!!!!! tar bilder pa dom nagangong jag lovar! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0