Dissa och Hissa?

Jag dissar....

1. Att det inte finns paint pa den har datorn! Det stor jag mig pa valdigt mycket. Samt att alla lander inte kan ha samma sprak sa att jag skulle kunna skriva normalt just nu!! Aaaah arrrggh, ingen vill se Corinna sur!

2. Att min tampong akte ut nar jag akte vattenskidor! Haha, dalig diss eller? Jag tyckte den var nog illa for att passa in har! Sa hemskt... sa pinsamt och sa obekvamt! Tur att ingen sag? Eller??...
3. Att det ar sa himla manga spinkiga tjejer som bloggar! Haha... wtf? Mina kategorier, iallafall sa menar jag: Att det borde finnas mer kurvigare tjejer som ocksa vagar komma ut i bloggvarlden och visa upp sig, inte lata sig tryckas ner av de faniga kommentarerna. Be brunette, be fat!

+
Money can buy love.. clothes

Jag hissar....

1. Franska killar!
Aldrig har jag spanat in mer killar an har! Man kan ju inte ra for att kolla pa de nar de aker sina moppe eller ar ute eller vadsomhelst... Dom ar ju sa grymt snygga harute! Sa jag klagar inte.. Nej, jag ar minst sagt nojd!

2. Shoppa dig lycklig! Ar lite som ett motto for mig, jag maste bara saga att nar jag inte ar ute och koper nagat sa ar jag inte nojd.. om jag aker in till stan med pengar, kommer jag inte darifran med tomma hander. Och tro mig, jag far panikangest om jag inte hittar nagat. Vad som helst!!!

3. Farger! Jag har lart mig att alska olika farger, liksom i borjan av 2009 andvande jag bara typ svart vit gra blabla zzz... Men nu har jag borjat alska farger! Lila, lime gron, gul, neonorange, orange o.s.v. Oh i love it!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0