Damn, thats QT stuff!

När jag skrev senast så drog jag och mötte Janice och Micke vid st eriksplan. Även där på bussen såg jag den killen som jag kallar "So last year" men alltid betytt något för mig. Inte nämna namn....Där fixade vi upp en grej och sen drog vi hem till MJ där Jacob, Cs, Sara och John var och vi trallade runt bara och hade lite skojigt med våra små flaskor... Sen så drog vi ut för Cs skulle köpa cigg och så mötte Janice Javier... Jag och MJ var lite busiga så vi lekte James Bond. Janice nämnde att vi "ABSOLUT inte fick komma med". Men för det är ju liksom oss hon sa det till så betydde det ett helt klart YES!! Så vi spanade lite sen så satt MJ på sig Cs töntiga kockmössa och såg ut som en gubbe och jag på Saras astighta skinnjacka och så kutade vi över gatan och låtsades kolla på fåglar.. hmm... typiskt.. Dom kom på oss och vi fortsatte till MJ.

Sen gick jag hem som Javier, typ vid 12 och så gick jag till bussen, ringde en gammal vän Liam som jag inte pratat med på aslänge och vi skojade och flamsade i telefon så länge jag åkte hem. Nyss slutade jag prata med honom och just nu är jag vrålhungrig! Egentligen så skulle jag till Amandas landställe med Jassan imorgon men jag tror inte jag får för att jag inte får göra annat så mycket för jag varit borta så mycket från mamma... men vi får se. Försöker ladda in bilderna nu! Puss favoriter..


Min andra klocka pajjade i flygplanet imorse.. Snacka om B... Så jag workar på en ny!! Like it??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0