Chill hos Gurra



Kom nyss hem från regnet. Jag fick sitta och vänta på bussen jättelänge och då började det precis ösregna, jag var iallafall hos Gurra och kollade på undercover niggah eller vad det var.. Där var jag med Benji, Jacob, Emelie och hennes kompis. Det var bara chillande vid tv... Sen ringde jag mitt ex som jag inte snackat med på jättelänge och vi bestämde att vi skulle gå på bio någondag. Som är superkul! Har faktiskt saknat honom... Vi har alltid varit sams men det funkade bara inte då för vi bodde så långt ifrån. Vi ska iallafall prata om det. Och nej jag kommer inte nämna vem det är, men det är iallafall inte "So last year". Jaja! Vi får se hur det blir annars, imorgon händer det massor ska träffa Sandra och gå egentligen på fest hos Gustav, men jag tror inte jag orkar med det... Åh, det är ju film på tv liksom?! (Daaah...?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0