Bor hos JANICE

Hejsan allihopa!

Sitter just nu med en kåt Janice, hon suger på en klubba och vi har inte insett att tiden rullat iväg. Jag sov över hos henne med Karin igårnatt då vi dygnade och gick ut typ 5 på morgonen på promenad. Men så somna vi. Janice sov till typ kvällen (ovanligt? inte...) så jag och karin gick och kolla på crank 1 och 2 o lite av BETA house hos Tim. Sen cyklade vi hela vägen tillbaka och träffade Janice och hennes kusin Robin!! Sen åkte alla vi till söder och kolla på bio vid halv tio "The proposal" eller hur det stavas.. Sen orka inte jag, Janice eller Robin gå på fest så vi drog och kollade på en film hos Janice. Och nu sitter jag här, IGEN, med den här bruden som jag är beroende av. Men nu ska vi gå ner till 7 eleven och gå hem och väcka JOHN! FÖR HAN VÄCKTE (HAHA... JAG VAR VAKEN) MIG!!!! NU ÄR DET REVEEENGEEEEE....









CU NEVER WANNA B U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0