BACK


En seg kväll igår. Träffade Emeliy och vi gick mot NK men det var stängt, så vi gick till mcdonalds vid stureplan för att käka någon billig fika. Så stod hennes killkompis i kassan och vi fick gratis mat! Vi gick och satte oss på "uteserveringen" och han kom med gratis cocacolaglas.. haha, lyx eller vad? Sen så följde vi han till gullmars och sen åkte vi hem till emeliy, vi köpte kyckling och kokade makaroner.. orkade inte ens hälften. Så vi fixade oss och vid 9 åkte vi hem till john som bor långt från henne. Vi var ungefär framme halv elva, elva. Så var vi där med hans två andra kompisar men det var fett segt så vi åkte, (jag erkänner att det är hemskt) tcentralen, vi mötte några där och så åkte vi hem och gjorde massa knas. Haha på tunnelbanan, skarpnäcktåget skulle inte komma förens om typ en timma. Så jag skämde ut mig och emeliy, hon satt och garvade ashögt i en såndär innesittrum och jag var utanför och gjorde grimascher. Emeliy tog video men, tyvärr suger hon ju på att ta video man ser knappt någonting bara bänken för hon garvar så mycket...

Oj, lång text..... Åker iallafall till frankrike imorgon



Bild 1: pappa
Bild 2: Huset som är ganska stort så finns ingen bra bild
3: Jag och Daniel och en bit av poolen

Kommentarer
Postat av: Minna

Snyggt hus! ;)

2009-07-20 @ 20:17:39
URL: http://minnabonds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0