AMEN TJENA!

Här går det framåt! Statistiken höjer sig och jag nöjer mig! Det är bara becouse of you my babies! Och ni ska få lite att titta på... lite tv.... lite från mobilen. Lite smaskiga videosar! Njut och tjut.... Pussrallallej


1 video: Emeliy och jag väntar på Skarpnäck tåget klockan ett på natten, Emeliy sitter i en såndär bur man väntar i inomhus och jag fördröjer tiden. Hon skrattar så mycket så hon inte kan filma. Vi fick oss en vän därinne! Han gillade min "marsvinsmin" Vilken gillar ni? Inte för man ser något....
2 video: Jag och Ellinora fyllepratar för vi kissat på en kyrka. Vi klagar för vi inte får be. Något att se? Äsch man ser ju endå inget!
3 video: Världens sämsta videoinlägg då man inte hör något. Man ser också monstret i mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0