260709

Heeej

Idag sa (dodade jag tre getingar) akte vi motorbat och fran dar sa simmade vi ut och det var ju hur skont som helst, och det kandes inte ackligt heller som i Sverige utan det var helt klarblatt och det var sa fint! Efter det sa gick vi hem och jag badade i poolen och solade lite sen akte jag och pappa moppe runtom och kolla pa den asfina utsikten!

Nu kom jag hem fran en god middag pa en restaurang precis vid stranden, spanade som vanligt pa killar som akte motorbat (!!!) hela min familj satt och sa:

(Pappas fru, Lisbe) - Corinna, det ar snygga killar bakom dig. Vill du kanske byta plats sa du kan kolla?
(Lillebror, Daniel) - Ja, du som gillar franska killar. Fast de ar inte min typ!!
(Farmor) - Dom ar riktigt fina att titta pa
(Lisbe) - Ar du saker att du inte vill byta plats? De har inga trojor pa sig!
(JAG VILL BYTA PLATS!!!!!!)
(Pappa) - Nu har du nagat att spendera kvallen till....

Nu har alla gatt och lagt sig och jag har haft en skon kvall med mina klackar av stal! Jag har inte snackat med Leo pa tre dagar nu och jag undrar om han ar lite sur over det som hande mellan oss for fredrik inte heller pratar med mig. Aj! Jag angrar det jag gjorde...


Sok pa "sexy french guys" sa hittar du sakert nagot gott.... ha ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0