yeye!

tja! har nyss kommit innan för dörren hos mella. Min dag starade helt crazy tidigt för att vara martina. Men det var chillen i grillen, hahah ursäkta uttrycket! Fixade mig och mötte upp anna och sara i tbanan. måste påpeka att saras hår har blivit grymt snyggt!! aja,så drog vi till hötorget där jag skulle pierca mig,men han som ska pierca var bortrest och ja fick typ panik? så vi tänkte att vi skulle dra till gamla stan och ta där,och tyvärr hade ingen av oss någon somhelst aning vart den låg,vi visste inte ens namnet eller något. men ivilket fall så letade och frågade oss fram och vi kom till ett skit bra stället, ANT heter den,skiit bra tro mig. värsta freschoch allt,gr8! med tanke på det,gissa vem ja stötte på? själva kira! fyfan vilken sötnos bruden är! aja,men iaf piercingen gick toppen men var tyvärr skit nära på att banga ur,men nu har jag iaf piercingen! den är ljusblå/turkos,underbar! och det som var roligast var att det gjorde inte ens ont,jag låg där och väntade på att det såkallade "onda" skulle komma men så var det klart. och som tur var hann nadja dit,för hade aldrig klarat mig utan hennes lugnande röst "andas in,andas ut" HAHAH! och inte heller utan anna som höll mig i handen. Tyvärr var sara tvungen och dra innan jag tog piercingen.. sen gick vi och käkade i stan och sen drog jag och mötte upp mella i odenplan(slänger in bild ikväll!) haha är sjukt stolt. nu ska jag och mella fixa lite krubb,tacos! PÖSSAR! /m
(URSÄKTA VÄRLDENS KASSASTE INLÄGG,DET VAR INTE FORMULERAT BRa PÅ NÅGOT SÄTT!!!!!!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ungefär vart låg studion?

vad kostade det? och var man tvungen att ha underskrift från föräldern? Var det någon åldersgräns?

2009-01-24 @ 16:28:37
Postat av: julia

jag undrar samma sak som den som kommentera här uppe så svara gärna:)

2009-01-24 @ 17:12:08
Postat av: M

ojoj,väldigt svårt att förklara. men om du åker till gamla stan och går till indiska,så ligger den ner till höger. det kostade egentligen 550 men fick det för 450. nej inte underskrift,dom ringer och åldersgränsen var 15 tror jag. bara glad att kunna hjälpa till, good luck!

2009-01-24 @ 23:47:34
URL: http://jellylips.blogg.se/
Postat av: Kira

haha fan va förvånad ja va över o se dig!

föresten så borde vi ju faktist gå ut o ta en fika någondag o prata lite tycker jag!

puss pårej gullet!<3

2009-01-25 @ 17:30:01
URL: http://kiiraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0