"vänner"

Fy fan jävla fa-an! Att det ska gå så långt. Jag har fått nog nu,jag orkar inte. Jag säger upp mig,jag orkar inte tjaffsa mer. Och du är den sista jag ville göra det med. Aja,tänker inte låta mitt dåliga humör sprida sig över bloggen så ska försökta tänka bort det nu. Idag hade jag tänkt att köra lte spa-lala! Mysigt va? Ska fixa mig, ansikts mask, hår inpackning, noppa ögonbrynen och hela köret. Den här kvällen är min, idag ska allt handla om mig. Haha! Stort ego? Nej men någon gång ska man väl unna sig själv eller hur man säger. Ska kila nu, pussisaaaaaaaaaar! M


En bild från dalarna för 2 år sen, men min underbara B. Coffee. Saknar dig i mängder bruden


Kommentarer
Postat av: jenny

vad mysigt det ser ut, men det gör allt när solen skiner=)

2009-01-07 @ 21:40:30
URL: http://caniche.blogg.se/
Postat av: Anonym

Svar: nej det har jag har förut. Men det beror färgen på fjärlien. Min syboliserar lyck, iallafall dom mönstrna och frägen jag har så att.

2009-01-07 @ 22:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0