Utvecklingssamtal

Hej allihopa!

Jag har en bra hårdag, eller det säger iallafall vissa! Hoppas den är bra då, för jag duschade imorse.. jag brukar inte orka det! Men jag gjorde det. Idag så har det varit en ganska kort dag, vi hade som vanligt spanska som första lektionen och det gick bra för mig för benjamin hjälpte mig.. så hade vi klassråd o lunch. på lunchen var jag i uppis o bara tog det lugnt. helt seg idag alltså, haha så kom sebbe och vi skämtade lite. alla 7or tyckte vi va helt knäppa i huvet.

Efter skolan så kunde jag gå ifrån gympan vid halv tre för jag skulle möta mamma och vi skulle på utvecklingssamtal. det gick bra och jag ska höja mig. inga mer kommentarer. så åkte mamma och ja till stan och köpte hårfärg och jag åt i kungshallarna, kyckling med ris. det var asgott! Haha, det är nästan så jag färgar håret hela tiden nuförtiden. Det är inte bra för håret, som dom vissa säger. och det är inte det heller. men konstigt nog så har frisören tipsat både mig och mamma, eller tipsat: sagt att hårfärg faktiskt förstärker vårt hår. Så vårt hår blir liksom livlöst ganska snabt så är hårfärgen bra och ger den liv igen. och samma med att jag har utväxt, hela tiden och då menar jag hela tiden! det är blonda små hårstråar som visar sig och då f´år jag panik för jag ser flintskallig ut för jag har ju mörkt annars och sen kommer det blondt. fy! Men nu är det fixat, ikväll ska jag färga bort utväxten.. wish me luck! Snart åker håret av också.  /C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0