Svar

Fråga: hur gamla är ni?
vilken skola?


Svar: Vi är fjorton år och ska fylla femton. matteus och bergshamra

Fråga: vart köper du dina kläder?
får du mycket pengar av dina föräldrar?


Svar: Jag bara älskar ginatricot! Så som vissa märkt är det mesta köpt från gina, jag brukar inte orka vara ute på stan så hemskt länge längre.. så jag går oftast förbi gina för jag vet att jag alltid hittar något där! liksom för alla stilar... gillar också h&m, monki, mq o.s.v.
Jag får dugligt med pengar, av mamma är det mest för att jag bara bor med henne. Men jag har lärt mig att spara för att jag är värsta slösaren ska ni veta! Min farsa bor i frankrike och han skickar alltid ibland pengar och köper kläder till mig när jag kommer dit! Så... ja.. mellan.

Fråga: Jag älskar eran blogg, C&M ni verkar så rika..
Är ni det?
Vilka skolor går ni i?


Svar: Tack så mycket! Oja, det är ju alltid bra att höra.. haha, ja mellan! Vi har pengar så det räcker men det är ju inte så mycket att vi kan torka rumpan med pengarna efter toa. C i matteus och M i bergshamra

Fråga: Hejsan. Jag går i en skola som heter vittra och den är sämst! har tänkt börja i matteus och jag vet att corinna har gått/går där iallafall, så min fråga är: borde jag börja där och spendera mina sista tre år på matteus? är den bra asså.
kram



Svar: Hejhej! Okej, hmm... jo alltså den är ju bra, det är nog en mellanbra skola.. jag känner ju så många, såklart är det ju alltid jobbigt att vara ny i en skola! Så jag har vant mig. Lärarna är väldigt bra, trevliga och asschysta. Garranterat så försöker dom så att man får bra betyg! Håltimmarna är ganska många.. så det är också ganska bra. Hehe, men.. om du känner för det så är Matteus är ett bra val!

Fråga: Vart är din pappa, Corinna? Om jag förstått det hela rätt så lever du bara med din mamma.

Svar: Som jag svarade på någon kommentar här så bor han i Frankrike. Det har han gjort enda sen jag föddes, han har jobb där och jobbar på sportbolag såsom adidas m.m. och han har även familj där. mina lillebröder daniel och axel och hans fru.

Fråga:
hur lång ärt du?
vad använder du för smink?
saknar du fjortis tiderna?
vad är din favorit mat?
vilka är dina näsmaste vänner?


Svar:
 Jag är alltså pinsamt kort! Jag är runt 164 tror jag.
 Jag andvänder loréal på mascara och brunkrämoch h&ms fjortispuder haha.
"Fjortistiderna", ajdå.. det gjorde ont! Haha, nja... inte riktigt, det var ju ganska mycket strul (inte med tungan utan jobbigt) mellan mina vänner och mig. Så jag blev av med rättså många kompisar fast jag också fick mycket mer vänner. Det finns bra och dåliga sidor. Dåliga är väl hur hemsk man såg ut! Med råttbo i håret och hela köret. Inte bra.. inte bra.
Det bra var väl det med vännerna. Som tur var så tappade jag inte oskulden på toa typ som alla andra.
Min favoritmat är sushi helt klart!
Mina närmaste vänner just nu är... hmm.. det är karin, alltså det är väldigt många. Men såna som jag verkligen inte vill förlora är väl.. Karin, natta, melody, martina fast jag inte träffar henne alls ofta o alla dom tjejerna jag brukar hänga med.. många som jag inte umgås med heller men är viktiga för mig. Och såklart finns det många killar också! Sebbe, filip, ludde, martin, jp o.s.v

Fråga: läser du paulinadanielssons blogg?
och vilken är din favvo blogg?


Svar: Ja det gör jag faktiskt. Den är rolig att läsa! Hon uppdaterar så mycket..
Jag läser mina vänners bloggar, och ibland kenza... jag avskyr blondinbella! hon får ju göra som hon vill och vara som hon är men jag gillar inte hennes blogg. hon är så fake. jag läser allt jag får tag på! :)

Nu har jag svarat på frågorna, det var inte alls så många! Men om det var så få som undrade så är det väl klart då.. att ni inte har något mer att undra! Puss/ Corinna

Kommentarer
Postat av: Freddan

Trevligt när man får möjligheten att se hur ni har de mer privat

2009-01-29 @ 20:35:06
URL: http://majami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0