so sick (of lovesongs) so tired (of tears)

God kväll, Corinna här..

Som Martina så är jag också sjuk, hur kan det bli så? att nästan varje vecka så blir jag sjuk. Hade lovat mig själv att inte vara sjuk en enda gång denna vecka.. och nu så sitter jag hemma med fetaste halsen.. kill me! Får hoppas att jag blir frisk till helgen, som kan hända. Fast då kommer jag ju bli sjuk tills nästa vecka, jag är helt bombsäker på det! Så jag måste nog stanna inne? Vi får se.. hoppas jag börjar bli bättre idag så det lugnar sig imorgon och lägger sig på fredag så jag kan gå ut på lördag? Låter som en bra idé! .... *hoppas inte för mycket*. Måste nog plugga så ja kommer ikapp lite!

Hade den här "sjukan" i somras också, då var den kallad puss-sjukan sa doktorn. han sa också, att om det sker igen måste jag opereras.. is this the time? :( ursäkta urringningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0