School 2morrow

Hejsan! Corinna här..

kom nyss hem, eller kanske en 20 minuter sen och jag har hunnit äta och ta en bild på dagens O. Jag ska även plugga för jag kommit efter i arbetet så jag skrev till magda och hon sa att hon bara visste NO-grejer. Så då gör jag NO-grejerna också.. Imorgon har jag utvecklings samtal för jag faktiskt inte haft det, för min lärare har varit sjuk eller utbränd och inte kunnat vara där. Så det blir imorgon. Sen ska jag träffa Melody imorgon också.. vi måste prata.

Idag så gick jag till Amanda ju och fotade dom! Haha visst är jag bra? All 4 you! Fast dom var små mesar som täckte för ansiktet. Haha och så tog jag och Karin värsta videon som vi la ner jättemycket tid på! Haha, den var för skoj och kommer lägga in videon så snart som möiligt. Den funkade inte att ladda upp på Youtube så ska försöka ändra format! Ni kommer garva ihjäl er. Så säger mamma att jag fortfarande ska ta det lugnt, för att jag brukar alltid när jag blivit frisk så går jag ut på helgerna och så är jag sjuk igen tills veckan. Så typiskt! Så jag tar det lugnt nudå.. Hur mår ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0