Regn kan suga..

.. om man inte är med sin bästavän och dansar i regnet. Minns du mella? :')
Aja, idag har jag inte gjort så speciellt mycket. Startade dagen med att komma en halvtimme försent för min morgon var den jävligaste på riktigt länge. Jag vaknar i tid osv men sen har jag verkligen INGET att ta på mig. När jag ska ta ner mitt smink så tappar ja hela min Isadora Sun powder och det slutade med att det var puder på heeela mitt golv och riktigt förskyld är jag. Tror inte ens att jag kommer dra till skolan, hade feber och åå orkar inte. Har inte lust att vara sjuk,visst det är jävligt mycket som händer men det är de att jag kan inte missa allt. Juste,idag hittade killarna i klassen sjääälvklart på en ny sak att göra. Gummisnoddare.. Det säger väl allt? Sjukt irriterande, hah! Boys will be boys? (a)
/M

Kommentarer
Postat av: mella

OMG! jag kommer ihåg! fyfan va kul de va :')

2009-01-20 @ 16:27:52
URL: http://speakfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0