Nu så...

... sitter jag med färgen i håret! Det ser mörkt ut eftersom det ska vara mörkbrunt men det är näratill svart. Just nu sitter jag med färgen som är till utväxten sen ska jag ta över hela håret. Ska låta det verka för jag hatar att färga. Usch det låter som jag färgar mitt hår varje vecka, men det är inte så! Det känns som det jag har bara börjat det lite nu senaste månaderna.. annars inte mycket alls. Det var inte så att jag fick färga mitt hår förut alls.. Så! Nu har ni svaret. Jag har tagit före, så snart kommer efter-bilder! Ciao/ Corinna

Kommentarer
Postat av: Anonym

lägg upp en bild !

2009-01-26 @ 18:00:41
Postat av: Anonym

vilken färg har du på riktigt då?

2009-01-26 @ 18:56:34
Postat av: c

Ja det har jag gjort i nästa inlägg!

mörkblondt

2009-01-26 @ 19:58:55
URL: http://jellylips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0