Natti natti

åh,har precis gjort te och slagit mig till ro. Tills jag kom på att jag inte har bloggat. Så fotade lite smått och så. idag väckte pappa mig tidigt för att jag ska börja komma igång med tiderna. Har lagt mig åtta på morgonen nästan varje dag nu och det är inte bra. Jag undrar bara vad är det jag gör hela tiden. Jag snackade med Elias i tele i natt,vi satt och snackade om att ibland kan man se på Tvshop utan att tänka på det. Att man kan vakna och slå på tv,och inte ens tänka på det. Man sitter bara och kollar tills man upptäcker, va fan kollar jag på?! Man kan alla grejer och har sett dem en miljontals gånger. Men ändå tittar man,varför?
Nog om det..
   
1.sitter och myser och bloggar:O
2. Vitt te,lovar er det smakar gottttttt
3. Hjärtat jag och pappa tillverkade för en månad sen. Smart ide jag kom på va? tycker det vart riktigt sött!
4.Pappas ugly jobbdata,E L L E och mobilen givetviiiiiiiiiiiis
(klicka på bilderna, min data är sönder det är ngt diskfel och vet inte hur jag ska fixa,så har pappas jobbdator. bättre än inget)
Sweet dreams biatches! Love M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0