Myspella 4 sho'

Nystädat rum,tända ljus,popcorn,ny duschad..myspys.. Nu saknas det bara en underbart pojkvän.. Som inte existerar. Jag, Nadja och Anna snackade här om dagen om killar.. Killar är liksom, boys are boys men vissa är för jävla underbara. Önskade bara att jag hade den där drömkillen. Åh! Aja nog om drömmer och tillbaka till verkligheten. Idag har det inte hänt något alls. Jag sover bort dagarna och blir så jävla sur på mig själv för det. Imorn ska det upp tidigt,ska vara med min lovely Joanna N. Tänkte slänga in lite bulder på mitt rum, haha.. PIIINSAMT. Men bilderna är inte direkt kvalite men aja,se och njut. Eller haha,gör som ni vill vettja :)

Här har vi min underbara säng,natt..något bord. Mitt mästerverk mitt underbar hjärta,spegel och ni ser den rektangulära saken som står ovanför min blålysande klocka. Det var en text ja fick inramad av Marielle för ett år sen. Tider!

Bilden säger det mesta

Och mina underbara ljuuuuus,love.
Kizzzzzzzzzes babes! M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0