My heart belongs 2 Chris!!

Oh god, akut-inlägg här..
jag tror jag kommer dö här.. jo... skryt-fanny ringde mig nyss från chris browns konsär och det var en massa musik i bakgrunden. Jo jag luktar skryt! Jag blev så sur och munter så jag la på och skickade smset:
Fanny sluta är du på chris brown ring mig inte jag blir avund!!!!!!!!!!!
Haha men hon har ju såklart inte tid och svara för hon sitter ju säkert just nu och hånglar med honom backstage.. lyllo!

Men han är ju min pojkvän! Fy på dig fanpan...

All my love.../Corinna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sry han är min! :)

2009-01-23 @ 23:48:40
Postat av: Anonym

haha na-aaaa... back of:)

2009-01-24 @ 01:08:01
URL: http://jellylips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0